lørdag, oktober 21, 2006

Nå er det jul igjen..

Eller er det nå egentlig det?
Det er 15 grader og ikke lenge siden vi gikk i T-skjorte og sandaler. Plenen er fortsatt grønn og bladene henger fortsatt på trærne(de fleste iallefall) Det kan da ikke være jul?!? Men julemarsipanen er jo på plass i butikkene og på rubberstampsforumet er trådene fulle av julekort.. Hmmm..
Jeg tror jeg fikk en overdose av tidlig julefeiring da jeg jobbet i hobby og gave butikk fra august til januar for nesten ti år siden og etter det så har jeg fått helt avsmak av at jula starter i oktober (og varer til påske?).
Jeg liker ikke å lage julekort heller, så derfor har jeg ingen julekorttråd på forumet og lager bare noen få hvert år. (Kan du tenke deg at jeg fikk pusteproblemer da tråden "jul i Juli" dukket opp på forumet her en sommer)
For man må liksom begynne litt tidlig også for å få lagd både til seg selv og andre. Iallefall hvis man skal lage alle forskjellige (det fatter jeg ikke at folk gidder! samtidig er jo masseproduksjon så kjedeliiig).
Men så er det jo litt ille også, at jeg har alt det utstyret til å lage kort med og elsker å holde på med stempler og papir, men ikke sender ut et eneste julekort..
Så i år skal jeg prøve, har kjøpt julestempler både fra Stempelglede og Magnolia og er fit for fight. Målet får i første omgang være å iallefall lage nok til eget forbruk og at jeg faktisk sender noen også i år!
Og jeg er så vidt i gang også :) Her kommer noen av mine første bidrag til årets julefeiringkortsending.

Stempel fra Stempelglede
Papir fra Karen Foster
Kartong fra Bazzil og Clubscrap
Blekk: Fluid chalk Chesnut roan, Billiance Galaxy Gold (også litt Krylon)
De ble jo ganske fine eller hva?! :) Lagde likesågodt fire sånne jeg :)

2 kommentarer:

Hilde sa...

prøver å finne Email adr din.... for du har VUNNET!!!
Jeg trakk ut deg, ettersom du har vært med å gjette i bloggen min!!

Hilsen "Desigerengelen" Hilde

Åshild sa...

Hei Ellen
Så flott blogg du har fått deg! Og du lager utrolig flotte kort!

Og jeg sier som deg - det er alt for tidlig å lage julekort!

Åshild :)