lørdag, oktober 21, 2006

Savner korta mine...

Når jeg var på jobb i dag tok jeg med alle kortene mine for å legge dem i salgskurven, men da jeg kjørte hjem igjen ble jeg skikkelig lei meg for jeg savnet dem allerede.. Når de står i boksen sin her hjemme så gå jeg å kikker på dem hver dag.. mange ganger til dagen og det jeg syns er aller finest er at de glitrer så fint. Ingen bilder i verden klarer å få fram hvor nydelig det glitrer av H2O og Brilliance! Så da hjelper det jo ingenting om jeg har scannet inn alle sammen.. Så nå er jeg litt trist og må nok skynde meg ut dit igjen i morgen og "redde" de alle fineste fra en skjebne verre enn døden (noen kan jo komme til å kjøpe dem, skrive en koselig hilsen i dem og sende dem til noen som setter pris på det..) ..eller kanskje jeg bare rett og slett skal lage noen nye?!?
Jeg er visst litt rar :)

Ingen kommentarer: