torsdag, mars 22, 2007

Mange baller i lufta

Jeg klarer ikke å bare holde på med en ting om gangen! På slutten av et prosjekt blir man ofte litt lei og da er det lett å begynne på noe nytt og spennende.. Mamma irriterer seg grønn over at jeg holder på sånn.. (..men jeg tror ikke hun leser bloggen min.. gjør du det, mamma?)
Akkurat nå ligger den brune genseren på vent til montering, den hvite jakka mangler en arm, jeg hekler to skjerf og i dag bare måtte jeg ta i bruk den nye deilige Alpaca garnet jeg kjøpte i går.. Har ingen erfaring med å hekle plagg. (..bare de enkle nettingskjerfene) så jeg begynte med lua for å starte litt forsiktig. Men det var jo ikke noe vanskelig og hekleguiden i oppskriftsheftet var faktisk ganske forståelig så dette var gøy. (..også var det veldig gøy å kunne ta bildet ute så bakgrunnen og lyset ble litt bedre enn på badet mitt :o) )

2 kommentarer:

Line sa...

Så flink du er!! Den lilla lua blir Arild fin med, hihi.

Annie S sa...

Utrolig hvor mye du lager Ellen. Skulle ønske jeg kunne være like dyktig til å strikke. Eneste jeg har strikket var en vest i ungdommen som egentlig skulle vært en genser ;)

Ønsker deg en flott helg!