lørdag, oktober 21, 2006

Herlig stempeldag :o)

I dag har jeg stemplet sammen med noen for første gang siden jeg flyttet hit (snart tre år..) og det var SÅ koselig :) Helene var her med sin nyyydelige datter Ingrid. Fikk ikke laget så mye, men vi koste oss masse. Spiste pizza og koste med lille Ingrid. Fikk ikke tatt bilder av stemplinga, men sånn ser det ut nå :)


Etter at Helene og Ingrid hadde gått brukte jeg lang tid på å skrive kortbeskrivelser til Ett trykk (det er så kjeeedeliiig..) og sende bilder og beskrivelser på mail til dem. Det er så kjipt å ikke kunne vise fram alt jeg lager for tida, har skikkelig "ånda" og er ganske så fornøyd med det jeg får til, men så er det jo litt stas å bli publisert også da så da må man bare smøre seg med tålmodighet. Er veldig glad vi har stempelbladet! Flott at det er noen ildsjeler som gjør noe og ikke bare tenker på alt vi burde hatt. Snart to år siden de startet opp og tenk på alle de flotte bladene og ikke minst stemplene og rub ons'ene det har resultert i! (og de har de faktisk begynt å selge på Bok og Media i Kristiansand, slettes ikke verst :))
Nå er det snart natta..

Ingen kommentarer: